Auto afgeven bij vertrek

Bij Xclusive Parking valet service neemt dienst doende medewerker uw voertuig aan op Schiphol en rijdt direct naar Xclusive Parking centrale parkeerterrein vanuit daar wordt uw auto verreden naar het parkeerterrein te Aalsmeer. Dit parkeerterrein ligt op 12 kilometer van Schiphol.

Worden er extra kilometers met mijn auto gereden?

Nadat Xclusive Parking uw auto in ontvangst heeft genomen wordt uw auto direct naar de parkeerlocatie verreden. Wanneer u van uw reis terugkomt brengen wij uw auto naar de bocht van vertrekhal 2 & 3, Xclusive Parking zal dan ook geen extra kilometers maken.

Kan ik extra kosten verwachten als ik terugkom?

Bij terugkomst brengen wij u geen extra kosten in rekening. Mits u in de parkeerperiode aanspraak doet op Xclusive Parking extra services die u bij terugkomst gaat afrekenen.

Moet ik tanken alvorens ik mijn auto aflever?

Als u uw auto bij Xclusive Parking aflevert, hoeft u de auto niet te hebben volgetankt. Wel dient uw auto genoeg brandstof te hebben om ongeveer 40 kilometer te kunnen rijden. Wij bieden u wel optie tot tanken.

Is parkeren bij Xclusive Parking veilig?

Xclusive Parking werkt uitsluitend met ervaren, nette, betrouwbare medewerkers. Al onze medewerkers worden bij in dienst intreding gescreend en periodiek bijgeschoold. Uw voertuig wordt geparkeerd op een met camera’s bewaakt terrein te Aalsmeer. Het terrein is tevens uitgerust met alarm en camera toezicht.

Wat gebeurt er met de auto sleutel?

U geeft de sleutel af aan de medewerker van Xclusive Parking. De medewerker rijdt vervolgens met uw auto naar het terrein op ongeveer 12 km van de vertrekhal. Uw autosleutels worden in een bewaakte kluis veilig opgeborgen.

Hoe herken ik de medewerker van Xclusive Parking?

Xclusive Parking medewerkers staan in de bocht tussen vertrekhal 2 en 3. Xclusive Parking medewerker staat voor u klaar en loopt met de papieren met uw gegevens naar u toe. Tevens heeft hij/zij dezelfde reserveringsbevestiging bij zich die u ook per e-mail heeft ontvangen. Hierin staan al uw reservering gegevens.

Waar kan ik met een klacht terecht?

Bij een klacht kunt u een mail sturen naar support@xclusiveparking.nl en wij bevestigen uw klacht en nemen die binnen 24 uur in behandeling. Wij geven uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst inhoudelijk antwoord op uw vraag. Voor dringende zaken kunt u ons bellen op 020- 20 65 180 u kunt ook met uw klacht naar de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.)

Wat gebeurt er bij schade?

Bij Xclusive Parking werken mensen, waar mensen werken worden er ook fouten gemaakt! Daarom kan Xclusive Parking eventuele schades niet uitsluiten. Wel doet Xclusive Parking, met het hele team, er alles aan om schades te voorkomen. Zo werkt Xclusive Parking uitsluitend met betrouwbare medewerkers die op alle fronten worden gescreend bij in dienst treden. Tevens wordt het hele team periodiek geschoold en gescreend.

Is Xclusive Parking verzekerd?

Na het plaatsen van uw reservering ontvangt u van Xclusive Parking een reserveringsbevestiging per e-mail. In de bijlage van deze e-mail vindt u een contract wat ondertekend wordt bij de afgifte van uw auto. Dit contract geldt tevens als afgiftebewijs van uw auto aan Xclusive Parking. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schades. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij Schiphol en alle parkeergarages in Nederland zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.

Hoe kan ik betalen?

De klant kan de betaling methode van zijn boeking via de website aangeven. De betaling kan vooraf via aangegeven betaalmethode of bij het afgeven van zijn voertuig contant ofwel per pin/cc betaald worden. De betaling voor de boeking periode zal ten allen tijde voor het begin van de boeking periode voldaan zijn.

Tot Wanneer kan ik annuleren?

Nadat u de dienst (valet parking) heeft gekocht, heeft u het recht om binnen 14 dagen van deze koop af te zien. Om hiervan gebruik te maken kunt u het modelformulier voor herroeping (PDF) gebruiken, maar u bent hiertoe niet verplicht.

Gevolgen van de herroeping

Valt de gekozen datum binnen 14 dagen na je boeking? Dan kan je tot die datum herroepen en krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Nadat de dienst volledig is uitgevoerd is het niet meer mogelijk om te herroepen.
Valt de gekozen datum buiten 14 dagen na je boeking? Buiten de 14 dagen bedenktermijn bieden wij u een eigen annuleringsregeling aan. U heeft het recht om de boeking kosteloos te annuleren, mits dit uiterlijk 24 uur vóór de overeengekomen vertrektijd (c.q. inlevertijd van het voertuig) geschiedt.

Annuleren na 24 uur: Indien de annulering plaatsvindt na 24 uur voor de overeengekomen vertrektijd, is Xclusive Parking gerechtigd om een bedrag van €10,00 van de boeking bij de klant in rekening te brengen.
No show: Indien de klant de boeking niet heeft geannuleerd, maar desalniettemin niet verschijnt (no show), is Xclusive Parking tevens gerechtigd om een bedrag van € 25,00 van de boeking bij de Klant in rekening te brengen.